Jeugdverslagen van de week – 23 september

Zijn jullie ook zo benieuwd naar de verrichtingen van al onze jeugdteams? In deze rubriek kunnen jullie wekelijks teruglezen hoe de jeugdploegen het ervan af hebben gebracht.

Deze week de verslagen van:

C1:

Net als vorige week stonden ook nu de toppers van de C1 weer klaar op het hoofdveld. Dit keer was Valto de tegenstander. De eerste minuten lukte het niet om door de verdediging heen te komen. Uiteindelijk wist Fortuna een doelpunt te maken, snel gevolgd door Valto. En vlak daarna wisten zij er 1-2 van te maken. Kansen waren er genoeg en gelukkig werden er nog een paar mooie punten gescoord. Met een 4-3 op het scorebord was de rust aangebroken.

De tweede helft begon, de wind ging harder waaien en de regendruppels werden groter. Het balbezit was grotendeels in handen van onze C1 en zij kregen kansen genoeg om op de korf te schieten. Uiteindelijk hebben Guillaume, Koen en Justin er drie in weten te leggen, waardoor deze wedstrijd eindigde in een mooie 7-3 overwinning.

D3:

Hallo allemaal! Wij zijn de D3 en hebben super leuke trainingen van Lars, Justin en Astrid. De eerste drie wedstrijden hebben wij gewonnen en nu staan we met kop en schouder boven aan in de wedstrijd Poule! Een leuke weetje van dit team, iedereen heeft al gescoord en elke week hebben we naast heel veel zin om te trainen en om beter te worden ook heel veel plezier met elkaar. Afgelopen zaterdag stonden we op het veld tegen KVS. In de eerste helft wilde het scoren wat minder lukken maar in de tweede helft ging het al veel beter en wisten we elkaar weer beter te vinden. De wedstrijd werd gewonnen door Fortuna D3 met 19-3 🔴⚪️

A3:

De A3 speelde zaterdag een leuke en spannende uitwedstrijd tegen Meervogels A1.
Als team werd er hard gewerkt en goed samengespeeld, dit leverde leuke aanvallen op en mooie doelpunten.
Tot de laatste minuut was het spannend, maar de bal wilde er maar niet in om gelijk te maken. Er werd uiteindelijk net aan verloren met
14-13.
De volgende keer winnen jullie gewoon!

Lever ook je teamverslag aan!

Schrijven jullie in de weekenden dat jullie thuisspelen ook een klein verhaaltje over de wedstrijd? Je kunt er eventueel een leuke (actie)foto bij doen. Let op: check dan wel even of alle ouders van de kinderen op de foto het ermee eens zijn dat de foto op de Fortuna-website bij de jeugdverslagen wordt geplaatst.

Mail het verhaaltje met of zonder foto in het weekend of uiterlijk t/m maandagavond naar jeugd-tc@fortuna-korfbal.nl, dan wordt je stukje op woensdag meegenomen in deze rubriek.

Heb je een leuk stukje, maar ben je te laat met opsturen? Geeft niks, maar dan kan het zijn dat hij de week erna pas wordt gepubliceerd😊