Wedstrijdverslagen 27 januari

Zijn jullie ook zo benieuwd naar de verrichtingen van al onze jeugdteams? In deze rubriek kunnen jullie wekelijks teruglezen hoe de jeugdploegen het ervan af hebben gebracht.

F4:

Deze week moesten wij uit spelen tegen Achilles F2. Helaas was Isa-Beau ziek.

De eerste helft vielen al snel veel doelpunten aan onze kant en stonden we 2-6 voor. De tweede 10 minuten vielen er aan onze kant nog meer doelpunten en stond het 2-15. Na de lange rust vielen er weer heel veel doelpunten en stonden we met 2-23 voor. Ze wilden de 30 doelpunten halen dus gingen er vol voor om zoveel mogelijk doelpunten te maken de laatste 10 minuten. De eindstand is 3-32 geworden. Goed gespeeld Tristan, Sofie, Fenna en Lizzy!

D1:

De D1 mocht om 8.15 al verzamelen om de reis naar Driebergen te maken. De reis verliep voorspoedig waardoor we mooi op tijd aankwamen bij het mooie complex van Dalto. Om 10:05 precies startte de wedstrijd. De eerste helft ging het redelijk gelijk op, maar door een korte fase van onoplettendheid en slordigheid van de D1 stonden we met rust toch ineens met 9-5 achter. Dit verschil zijn we helaas niet meer te boven gekomen. Dalto was een stuk feller dan dat wij waren. Zij konden hierdoor langzaamaan uitlopen waardoor de wedstrijd met 18-10 verloren ging. De helft van de D1 heeft zaterdagavond wel heel leuk afgesloten in de bus naar KZ in ieder geval.
De wedstrijd is opgenomen waardoor iedereen hem kan terugkijken. Leren van onze fouten en op naar de volgende wedstrijd. Komende zaterdag weer vroeg op want dan start de wedstrijd om 10:00 in Amersfoort tegen MIA. Dinsdagavond is er in ieder geval hard getraind door het team. Alle gezichtjes waren goed rood van de inspanning. Erg leuk ook om te zien dat iedereen echt zijn best deed om te leren zodat het in toekomstige wedstrijden anders kan gaan.

Lever ook je teamverslag aan!

Schrijven jullie ook een klein verhaaltje over de wedstrijd? Je kunt er eventueel een leuke (actie)foto bij doen. Let op: check dan wel even of alle ouders van de kinderen op de foto het ermee eens zijn dat de foto op de Fortuna-website bij de jeugdverslagen wordt geplaatst.

Mail het verhaaltje met of zonder foto in het weekend of uiterlijk t/m maandagavond naar jeugd-tc@fortuna-korfbal.nl, dan wordt je stukje op woensdag meegenomen in deze rubriek.

Heb je een leuk stukje, maar ben je te laat met opsturen? Geeft niks, maar dan kan het zijn dat hij de week erna pas wordt gepubliceerd😊