Wedstrijdverslagen 3 februari

F4:

Zaterdag speelden wij tegen Lynx F2. De wedstrijd die wij vorige keer tegen hun hadden gespeeld hadden we met 1 punt verschil verloren. Vanaf het begin tot het eind vielen de doelpunten over en weer. Bij de lange rust stonden wij met 4-6 voor. De 3e 10 minuten speelden zij het grootste gedeelte met een superspeler. Helaas konden wij de voorsprong van 8-11 niet behouden en was het tot en met de laatste minuut spannend. We hebben 14-14 gespeeld en zelfs de strafworpen werden gelijk. Jullie hebben goed gespeeld!!

D1:

Vandaag stond de volgende verre wedstrijd op het programma voor de D1. 8.00 verzamelen is voor kinderen van 11 jaar toch best vroeg. De oogjes waren nog klein. De rit naar Amersfoort was voor sommige best lang. Het duurt altijd even voordat wij wakker zijn en de rit verwerkt hebben. Vandaag was de wedstrijd tegen MIA. De thuiswedstrijd werd dik gewonnen, maar MIA had uiteraard ook geleerd in alle wedstrijden erna. Het begin begon erg gelijk op. MIA schoot met scherp, maar gelukkig bleven we goed bij. Het leek een spannende wedstrijd te worden. We gingen de rust in met een stand van 7-9 in ons voordeel. De tweede helft waren we wakker geworden en vielen de ballen aan onze kant een stuk gemakkelijker. De scheidsrechter floot uiteindelijk af met 13-20. Een mooie overwinning en een hoop doelpunten.
Wat het allermooist om te zien was is dat de oefeningen van de training goed terug te zien waren. Er werd goed gestapt voor de doorloopbal en we hebben alle ballen binnen 4 seconden kunnen uitgooien naar een medespeler. Ga zo door D1, dan kunnen we het de topploegen ook steeds moeilijker maken.
Dees, bedankt weer voor het meegaan!

Lever ook je teamverslag aan!

Schrijven jullie ook een klein verhaaltje over de wedstrijd? Je kunt er eventueel een leuke (actie)foto bij doen. Let op: check dan wel even of alle ouders van de kinderen op de foto het ermee eens zijn dat de foto op de Fortuna-website bij de jeugdverslagen wordt geplaatst.

Mail het verhaaltje met of zonder foto in het weekend of uiterlijk t/m maandagavond naar jeugd-tc@fortuna-korfbal.nl, dan wordt je stukje op woensdag meegenomen in deze rubriek.

Heb je een leuk stukje, maar ben je te laat met opsturen? Geeft niks, maar dan kan het zijn dat hij de week erna pas wordt gepubliceerd😊