Programma en informatie Ahoy

Aanstaande zaterdag is het zover: dan gaan onze A1 spelen om het landskampioenschap in Ahoy.💪 Tegenstander in de finale is het Bennekomse DVO/Transus A1. De wedstrijd begint om 14:00 uur en is voor de thuisblijvers live te volgen op Eyecons.

Maar nog leuker is het natuurlijk om met zijn allen live in Ahoy te gaan aanmoedigen! Mocht je nog meewillen naar Ahoy, dan kan dat. Er zijn al meer dan 200 kaarten verkocht dus het wordt al een gezellige boel, maar er zijn dus ook nog kaarten beschikbaar. Laten we de vakken helemaal vullen met Fortunasupporters! Afgelopen zondag is er een nieuwsbrief naar alle leden verzonden waarin je kaarten kunt kopen.

Nieuwsbrief niet ontvangen? Stuur dan een e-mail naar: klmanager@fortuna-korfbal.nl. Onze Korfbal League manager zorgt er dan voor dat je z.s.m. de nieuwsbrief ontvangt.

Mee met de supportersbus: vertrek 12:30

Er rijdt een supportersbus vanaf Fortuna. Deze bus vertrekt om 12:30 uur. Vanaf 12:00 uur kunnen de supporters die een kaart voor de supportersbus hebben gekocht inchecken en krijgen dan een bandje. Wil je nog met de supportersbus mee? De link om kaarten te kopen staat in de nieuwsbrief.

Mee met de kwibus: vertrek 12:30

Er rijdt een Kwibus vanaf Fortuna. De kwibus vertrekt ook om 12:30 uur. Vanaf 12:00 uur kunnen de supporters die een kaart voor de kwibus hebben gekocht inchecken en krijgen dan een bandje. Wil je nog met de kwibus mee? De link om kaarten te kopen staat in de nieuwsbrief.

Foodtruck bij terugkomst vanaf 18:15

Na Ahoy gaan de supportersbus en de kwibus terug naar Fortuna. Beide bussen zullen omstreeks 18:00 uur terug rijden naar Delft. Op het complex staat dan een foodtruck waar we kunnen genieten van patat + snack naar keuze. Uiteraard is ook iedereen die op eigen gelegenheid rijdt van harte welkom om een patat plus snack te nemen bij de foodtruck. Nog geen kaarten om te eten gekocht? De link om vooraf consumptiebonnen te bestellen staat in de nieuwsbrief. Daarnaast kan je ook bij terugkomst zelf een muntje voor de foodtruck kopen aan de bar.

Huldigingen vanaf 18:45, gevolgd door feest

Omstreeks 18:45 uur gaat het feestje losbarsten. Alle kampioenen van veld en zaal worden dan door onze voorzitter Jan Jaap van Leusden in het zonnetje gezet. Om ongeveer 19:00 uur verwachten we onze A1 terug op Fortuna. Deze helden van de toekomst gaan we natuurlijk groots inhalen en huldigen. Onze voorzitter Jan Jaap zal vervolgens ook een woord richten aan onze A1. Na alle huldigingen wordt het tijd voor muziek en nog meer gezelligheid! DJ van dienst is Ed Hom.

Heel graag tot zaterdag allemaal!