Supportersverslag: Met de bus naar DOS’46

Masterclass korfbal

Wat een wedstrijd speelde onze selectie zondag bij DOS’46 in Nijeveen! Zowel 1 als 2 pakten de volle winst. En wat een feest was het om met een volle bus naar Nijeveen te rijden, met Erwin als chauffeur en Dylan die voor het entertainment zorgde.

Dylan had zelfs twee draadloze microfoons aangeschaft, zodat de jeugd volop zelf de microfoon 🎤 🎤 kon gebruiken. Wat een talenten kwamen er onverwacht te voorschijn. We hebben ze meteen geselecteerd voor de evenementencommissie. Het sfeertje zat er vanaf het begin al goed in.

Aangekomen in Nijeveen werden we daar ook hartelijk ontvangen. Ze waren onder de indruk van zoveel Delftse supporters. De gezellige “gymzaal” was tot “in de nok” gevuld. Het oplopen was meteen al een feest …….de selectie liep op met kids, maar Nik bleek niemand te hebben waarbij Tim van Oosten zich spontaan meldde. Het handje van Tim aan het handje van Nik ……..hoe leuk wil je het hebben 😂

De wedstrijd was een uniek optreden. De analisten bleven Fortuna tijdens de wedstrijd complimenteren. Termen als Masterclass korfbal van Fortuna werden meerdere keren genoemd. Ja en dan 32 ballen in het mandje… de onzen waren oppermachtig. Kijk vooral de livestream terug 📺. Het is meer dan de moeite waard. Wat een mooi en sportief commentaar ook van de analisten.

Na afloop gingen de supporters meteen de vloer op om de selectie te feliciteren. In de kantine stond voor de jeugd alles netjes klaar. Ze gingen dus niet met een lege maag de bus in. Uitgezwaaid door de selectie gingen we terug in een feestbus naar Delft, met dank aan Erwin en Dylan, selectie, Lieke en bestuur.

Het was zeker weer voor herhaling vatbaar. Tot zaterdag allemaal…….in onze eigen hal!

Bruun