Zaterdag 11 november: finaledag Theo Korporaal Korfbal spektakel incl. Feest

Zet in je agenda!! Deze zaterdag 11 november staat de finaledag van het Theo Korporaal Korfbal Spektakel op het programma. Een mooie korfbaldag met van 13:30 uur tot 21:00 uur spannende korfbalwedstrijden voor jong en oud. De dag wordt afgesloten met een ouderwets knalfeest met top dj’s.

Toegang

Het bestuur en de organisatie zijn samen overeengekomen dat leden van Fortuna en ouders van jeugdleden t/m 17 jaar gratis toegang hebben tot de wedstrijden en het feest. Ben je geen lid of ouder van een jeugdlid? Bestel je toegangskaart dan hier.

• De seizoenkaarten voor het komende zijn zaterdag geldig en gaan gescand worden aan de deur. De seizoenkaarten (lees het bericht hierover hier) zijn deze week per e-mail naar alle leden toegestuurd. Check je mail.
  • Ouders van jeugdleden van Fortuna t/m 17 jaar die geen lid zijn hebben ook gratis toegang. Als de ouders hier gebruik van willen maken, mail dan graag de namen door en de naam van je kind/kinderen naar evenementen@fortuna-korfbal.nl.
  • Ben je geen lid of geen ouder van een jeugdlid? Bestel dan je toegangskaart voor de wedstrijden en het feest hier.
  • Ben je lid of ouder van een jeugdlid en heb je al een kaart gekocht? Stuur dan een mail naar evenementen@fortuna-korfbal.nl. Je krijgt je geld dan terug.

Programma toernooi

Tijdens deze editie van het TKKS strijden naast Fortuna en PKC/Vertom ook KZ/Keukensale.com en HKC/Creon Kozijnen om de titel.

Op 4 november zijn de voorrondes gespeeld bij PKC/Vertom. Op basis van die uitslagen strijden Fortuna 2 en PKC 2 om de finale RKL en Fortuna 1 en KZ 1 om de finale KL. De wedstrijden starten op 11 november om 13:30 uur en de finale wordt gespeeld om 19:30.

Het programma ziet er als volgt uit:

Programma 11 november:

13:30 uur Troostfinae RKL:  HKC/Creon Kozijnen 2 – KZ/Keukensale.com 2

15:30 uur Finale RKL: Fortuna 2 – PKC/Vertom 2

17:30 uur Troostfinale KL: HKC/Creon Kozijnen 1 – PKC/Vertom 1

19:30 uur Finale KL: Fortuna 1 – KZ/Keukensale.com 1

Het belooft een mooie opwarmer te worden op het Korfbal League seizoen. Alle 4 de wedstrijden zijn ook live te volgen op Eyecons.

Feest

Traditioneel wordt het TKKS afgesloten met een spetterend feest voor jong en oud. We hebben dit jaar een fantastische line-up neergezet, dus de voetjes kunnen de hele avond van de vloer. Dit feest wil je niet missen.

Keukenaanbod

Uiteraard is ook aan het eten gedacht. We hebben onze eigen chef-kok Wout weer bereid gevonden om iets lekkers te maken. Naast het reguliere keukenaanbod is er een broodje pulled pork en een broodje kipsaté verkrijgbaar. De keuken is van 13:00 uur tot 22:30 uur open.